סימידונה 6.5 מ"ג מכילה רכיב פעיל תמצית יבשה של קוהוש שחור

ברוכה הבאה לגיל המעבר

כולנו נהיה שם, במוקדם או במאוחר 🙂

גיל המעבר זה חלק מהחיים, והגיע הזמן לדבר עליו.  השינויים ההורמונליים שמתרחשים  בשלב הזה כרוכים בתופעות פיזיות ונפשיות שיכולות לפגוע באיכות החיים – אבל הן ניתנות לטיפול ולשיפור. 

אפשר להמשיך ולהיות שמחות, אוהבות, פעילות, חדות וחריפות כמו תמיד, עם תרופה ממקור צמחי במינון שנמצא יעיל מול תופעות גיל המעבר. התחילי את השלב הבא בחיים עם סימידונה 6.5 מ"ג, ללא מרשם. כי הכול עוד לפנייך. 

גיל המעבר

מהו גיל המעבר?

גיל המעבר (הנקרא גם "מנופאוזה") הוא שלב מעבר טבעי ומתמשך בחייה של האישה. השינויים ההורמונליים הכרוכים בגיל המעבר, מלווים לעתים תופעות פיזיולוגיות ונפשיות, שעשויות לפגוע  באיכות החיים. כדי לעזור לך לצלוח בשלום את התקופה המאתגרת, הכנו עבעם כל התסמינים המגיעים איתו.

בעזרתו אנו מקוות, תוכלי לזהות תסמינים ולקבל טיפים להתמודדות שיוכלו לעזור לך לצלוח את התקופה בקלות רבה יותר, לשמור על שגרה ולהנות מכל רגע בחיים.

תסמינים עיקריים

בגיל המעבר את עשויה להבחין בתופעות שונות – פיזיולוגיות ופסיכולוגיות, הנובעות מהשינויים ההורמונליים שגופך עובר.

תסמיני גיל המעבר משתנים באופיים ובחומרתם מאישה לאישה. חלק מהנשים לא יבחינו כלל בתסמינים, ויעברו את גיל המעבר בקלות וללא תופעות מיוחדות. לעומתן, נשים אחרות, עשויות לחוות את גיל המעבר כתקופה קשה ומאתגרת ולסבול ממגוון תסמינים מטרידים.

אישה בגיל המעבר
סימיודנה 6.5 מ"ג

הכירי את סימידונה 6.5 מ"ג

סימידונה היא תרופה ללא הורמונים, ממקור צמחי, המכילה תמצית יבשה של הצמח קוהוש שחור (Cimicifugae rhizoma) שנחקרה קלינית והוכחה יעילות להקלה בתסמיני גיל המעבר (מנופאוזה) ובהן גלי חום, הזעת יתר, הפרעות שינה, עצבנות ושינויים במצב הרוח.

כל טבליה מכילה: 6.5 מ"ג תמצית יבשה של קוהוש שחור.

בדקי את עצמך – עד כמה את סובלת מתסמיני גיל המעבר?

מעולה שעצרת לרגע 😀 המודעות למה שעובר עלייך חשובה. כנסי ובדקי את עצמך

אישה בגיל המעבר סימידונה
אישה שמחה גיל המעבר

שאלות חשובות

התסמין הנפוץ ביותר בגיל המעבר הוא גלי חום. גלי חום גורמים לאדמומיות בגוף ובפנים, ולפעמים גם להזעה ודפיקות לב מואצות בדרך כלל לאחר גל חום תגיע צמרמורת קרירה. גלי חום הם תוצאה של מספר שינויים פיזיולוגיים, בהם שינויים הורמונליים המשנים את רגישות ההיפותלמוס (החלק במוח המווסת את טמפרטורת הגוף).

כאשר ההיפותלמוס טועה לזהות תחושת חום, מיידית נוצרת על ידו תגובת נגד – קירור הגוף, על ידי הרחבת כלי הדם ופליטת החום מחוץ לגוף.

גלי חום לרוב נמשכים מספר דקות, ותדירותם משתנה – הם יכולים להגיע כל כמה שעות או כל כמה ימים. גלי חום פעמים רבות גורמים לאישה להרגיש מבוכה וחוסר נוחות, והם מפריעים בשינה ולהרגשה האישית, במיוחד כשהם עוצמתיים ומופיעים לעיתים קרובות.

לקריאה נוספת על גלי חום לחצי כאן

לקריאה על התסמינים השונים ועל דרכי ההתמודדות עימם – לחצי כאן

גיל המעבר לא מתחיל בנקודה ברורה. וזמן ההגעה לסופו לנקודה שבה תהיי במנופאוזה, עשוי להימשך גם 8 שנים.

לקריאה נוספת על גיל המעבר לחצי כאן

כל אישה חווה את גיל המעבר בצורה שונה. נשים רבות עוברות את גיל המעבר ללא שינויים גופניים כלל, מלבד אי סדירות במחזור החודשי, ולבסוף המחזור מפסיק. שינויים אחרים עשויים לכלול גלי חום, נדודי שינה, בעיות זיכרון, מצבי רוח משתנים, יובש ואגינלי ועלייה במשקל. שמירה על אורח חיים בריא חשובה לשמירה על הבריאות ופעמים יכולה למתן חלק מהתסמינים.

לקריאה נוספת אודות תסמיני גיל המעבר – לחצי כאן

יש נשים בגיל המעבר המדווחות על עצבנות, דיכאון, חרדה, מתח ותחושה כללית ירודה. נשים עם היסטוריה של דיכאון קליני, תסמונת קדם-ווסתית או דיכאון לאחר לידה רגישות יותר לדיכאון בזמן גיל המעבר, וכך גם נשים המדווחות על מתח משמעותי, בעיה בחיי המין, חוסר פעילות גופנית או גלי חום. לחלק מהנשים קשה לקבל את השלב שבו הן מתחילות 'להזדקן', ולפעמים גיל המעבר מגיע בתקופה מאתגרת אחרת בחייה של אישה: שינויי קריירה, התרוקנות הקן ועוד.
כאשר תסמינים אלה מפריעים לך בשגרת החיים, מומלץ לפנות לרופא/ה לקבל מידע על הדרכים להקל על עצמך.

לקריאה נוספת אודות שינויים במצב הרוח בגיל המעבר לחצי כאן

לקריאה נוספת אודות תסמיני גיל המעבר – לחצי כאן

הדרך הטובה ביותר למנוע גלי חום היא על ידי טיפול. לצד זאת, ישנן  גורמים נוספים בהם ניתן לטפל, על מנת להקל על גלי החום: נסי להימנע ממצבי מתח וחרדה, כמו גם מקפאין, אלכוהול, מאכלים חריפים, חום קיצוני או בינוני ולבישת בגדים צמודים.